تحصیلات تکمیلی
1395/2/18 شنبه
دستور العمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیرنوبت 16

.

 قابل توجه دانشجویان گرامی:
1- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره در نیمسال بهار95-94 و بصورت غیر‌حضوری انجام می شود. پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
1-1-    پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند.
       1-2-پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالبJPGیا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.
1-       تصویر صفحه اول وسوم شناسنامه
2-    تصویر کارت ملی
3-    عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 6 قطعه )
4-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان مطابق جدول مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام نوبت 16 )
5-تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)
6 -گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه
 
شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم گلستان و همچنین در سایت اطلاع رسانی دانشگاه http:// pnu.ac.ir موجود می باشد.
2- دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز، نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس و شماره تلفن درسامانه خدمات آموزشی در بازه زمانی 21/2/95 لغایت 27/2/95 اقدام نمایند.
 
3- کارشناسان آموزش لازم است در هنگام مراجعه دانشجو، اصل مدارک را با اطلاعات بارگزاری شده در سیستم گلستان بررسی و تصویر مطابقت داده شده با اصل ، را در پرونده فیزیکی دانشجوضبط نمایند، سپس کاربر خدمات آموزشی نسبت به تاییدثبت نام ( پذیرش نهایی )در سیستم  گلستان اقدام نماید .
 
4- با عنایت به اتمام مهلت انتخاب واحد در نیمسال دوم 95/94 برای ثبت نام شدگان در نیمسال مذکور مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور شود و دانشجویانی که تا تاریخ 31/04/95 موفق به اخذ مدرک کارشناسی    می شوند ، می توانند در دوره تابستان 95/94 دروس دانشپذیری که از آن نمره قبولی کسب نکرده اند و دروس جبرانی را درقالب سقف مجاز دوره تابستانی انتخاب نمایند .

5- با عنایت به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان درسیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد لازم است چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم و مدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام، مراتب بصورت محرمانه به همراه یک قطعه عکس و نمونه دست خط دانشجو به اداره کل خدمات آموزشی ارسال گردد.
6-     دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیر نیست.
7-   دانشجویان پذیرفته شده باید کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12       می باشد دراولین نیمسال تحصیلی اخذ نمایند.در صورت عدم قبولی در نیمسال           مذکور؛دانشجو باید دروس فوق را در نیمسالهای بعدی بگذراند.
یادآوری: دروس مردودی   دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد.
8- رعایت تاریخهای اعلام شده در دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است و مسئولیت عدم رعایت آن بر عهده رئیس محترم مرکز خواهد بود.
9-    مغایرتها و کمبودهای موجود در مدارک دانشجویان بایستی قبل از تاریخ های ذکر شده در دستورالعمل مذکور برای اعلام به سازمان سنجش آموزش کشور بصورت لیست شده با ذکر موارد مغایرت به مرکز آزمون دانشگاه ارسال شود (لازم است موارد مغایرت به تفکیک موضوع، تهیه و از ارسال در یک لیست خودداری شود) . در صورت مشاهده مغایرت معدل، مغایرت مشخصات شناسنامه ای یا مدرک تحصیلی از پذیرفته شده به صورت موقت ثبت نام به عمل آورده و موارد تا قبل از تاریخ های ذکر شده ارسال گردد.   
                                                                
10-            طبق ماده 19 آئین نامه آموزشی (پذیرش واحدهای درسی)پذیرفته شدگانی که درس‌های گذرانده در دوره های کارشناسی ارشد دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند تا پایان نیمسال پائیز 96-95 فرصت دارند درخواست خود را به همراه ریزنمرات تائید شده به آموزش مرکز ارائه نمایند.
 
11-     طبق ماده 4 آئین نامه آموزشی، پذیرفته شدگانی که درس‌های جبرانی (اعلام شده توسط گروه آموزشی) مربوط را در دوره کارشناسی نگذرانده اند موظف به انتخاب دروس جبرانی در اولین نیمسال تحصیلی می باشند.
12-            پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31/6/ 1395 در مقطع قبل دانش آموخته شوند. بدیهی است از ثبت نام کسانی که درتاریخ مذکور دانش آموخته نمی‌شوند، ممانعت به عمل آید و فهرست آنان با قید تاریخ فراغت از تحصیل به اداره کل خدمات آموزشی ارسال شود .
13-            ثبت نام دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی، به شرح ذیل است :
13-1-   انتخاب واحد پذیرفته شدگان مشمول بندهای 10 و 11مقررات وظیفه عمومی مندرج درصفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام نوبت 16 در دوره تابستانی ( با رعایت بند 4 این دستورالعمل ) بلامانع است و درخواست معافیت تحصیلی آنها از نیمسال اول 96/95 خواهد بود.
13-2-   پذیرفته شدگان مشمول بند 11 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای نوبت 16که تا تاریخ 31/04/95مدرک کارشناسی اخذ می نمایند ، می توانند در دوره تابستانی  ( با رعایت بند 4 این دستورالعمل ) ثبت نام نمایند و درخواست معافیت تحصیلی آنها از نیم سال اول 96/95 خواهد بود.
13-3-   انتخاب واحد پذیرفته شدگان مشمول بند 11 از شرایط و ضوابط مندرج در صفحه 3 دفترچه مذکورکه تا 31/06/95 فارغ التحصیل می شوند، از نیم سال اول 96/95 انجام می شود.
14-     شرایط و ضوابط اتباع غیر ایرانی مطابق بند د صفحه3دفترچه راهنمای      پذیرفته شدگان نوبت 16 از نیم سال اول 96/95 خواهد بود.
15-     مدیران آموزش استان می توانند هر گونه سوال در خصوص پذیرش و ثبت نام پذیرفته شدگان فوق را کتباً به آدرس http: //regsup.pnu.ac.irاعلام     نمایند . همچنین کلیه مدارک و دستورالعمل ها از طریق همین سایت در اختیار مدیران آموزش استان و مرکز تحصیلات تکمیلی قرار گرفته و قابل دسترسی می‌باشد.

زمان ثبت نام حضوری 25/2/95 لغایت 27/2/95 می باشد

درپایان ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران آن استان خواهشمند است توصیه اکید فرمایید، مدیران آموزش و کارشناسان، ضوابط این دستور العمل و دفترچه راهنمای نوبت 16 را بدقت مطالعه و ملاک اقدام قرار دهند؛ امید است امور ثبت نام به نحو شایسته ای انجام پذیرد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر