فارغ التحصیلان
1393/11/12 یکشنبه
مدارک لازم جهت فارغ التحصیلی دانشجو

.

مراحل تسویه حساب جهت فارغ التحصیلی:
 
-دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده نموده اند بعد از اتمام تحصیل می بایست به آموزش مراجعه نمایند و بعد از اطمینان از فارغ التحصیلی خود ،نامه ای را از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه مبنی بر معرفی خود جهت گذراندن دوره خدمت ،به آن واحد تحویل داده و نظام وظیفه بعد از تعیین یگان ،نامه ای به این دانشگاه ارسال نموده که جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی برادران الزامی می باشد.
 
-برای دارندگان کارت پایان خدمت و معافیت خدمت ارائه اصل کارت و تصویر آن(برگهA5)الزامی می باشد.
 
-متعهدین ادارات که از گذراندن دوره خدمت معاف بوده اند میبایست یک فرم از واحد دانش آموختگان به اداره خود برده و پاسخ آن را به این واحد تحویل دهند .ارائه گواهی خدمت الزامی می باشد.
 
-دانشجویانی در دوره کارشناسی خود درس پروژه داشته اند می بایست کار خود را بعد از تأیید استاد مربوطه و آموزش تحویل کتابخانه دانشگاه دهند.
 
-عدم دارا بودن بدهی مالی
 
-ارائه اصل شناسنامه و تصویر صفحات اول و توضیحات شناسنامه کاملا خوانا(برگهA5 )
 
-ارائه اصل کارت ملی و تصویر رو و پشت آن در یک طرف برگهA5
 
-ارائه دو قطعه عکس پشت نویسی شده جدید با زمینه سفید بدون عینک و با حجاب کامل
 
-ارائه کارت دانشجویی
 
-ارائه دو فیش بانکی به شماره حساب 2178603723007 به حساب بانک ملی شعبه کرمانشاه به مبلغ 12000ریال
 
-دانشجویان شاغل می بایست سه فیش 12000 ریالی تحویل دهند.
 
-دانشجویان بستانکار نیازی به پرداخت این مبلغ ندارند.
 
-دانشجویانی که وام دارند در زمان تشکیل پرونده و دریافت فرم تسویه حساب به امور فرهنگی جهت تسویه حساب و یا دفترچه قسط بندی مراجعه نمایند.
 
-دانشجویان می بایست در طول ترم فیش های واریزی خود را به دانشگاه تحویل دهند و کپی آن را نزد خود نگه دارند. ارائه تمامی فیش های واریزی در زمان تسویه حساب الزامی است.
 
- ارائه اصل مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم به همراه تصویر آن (برای دانشجویانی که اصل مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم خود را دارند )
 
-دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد-بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران با واحد دانش آموختگان هماهنگ نمایند.
 
-دانشجویان فارغ التحصیل بعد از اطمینان از گذراندن تمامی دروس ،از واحد فارغ التحصیلی نوبت تسویه حساب گرفته و بعد از تکمیل پرونده می توانند یک گواهی مبنی بر اتمام دوره کارشناسی از این واحد دریافت نمایند .(عودت این گواهی به هنگام دریافت گواهینامه موقت به دانشگاه الزامی است)
 
-بدیهی است اصل مدرک گواهینامه موقت تحصیلات بعد از ارسال پرونده به استان ، از طرف استان به این واحد ارسال خواهد شد که به دانشجو اطلاع داده خواهد شد.
 
 
-دانشجویانیکه از وام دانشجویی استفاده نموده اند ظرف مدت 6 ماه از تاریخ فارغ التحصیلی باید نسبت به قسط بندی و دریافت دفترچه قسط خود اقدام نمایند در غیر اینصورت باید یکجا نسبت به تسویه وام خود اقدام نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر