برگزیده ها
1397/6/25 یکشنبه
اطلاعیه ثبت نام کارشناسی ارشد

.

 پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد بت نام ایشان از تاریخ 19/06/97 لغایت 25/06/97 در سامانه آموزشی گلستان برای نیمسال اول 98-97 انجام می‌شود. ضمناً روند ثبت نام به شرح ذیل است:

2-پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
3-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 3 عدد)
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه گردد).
-گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه .
 
4-دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز، نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری از طریق پردازش10650 (برنامه‌ریزی ترتیب پذیرش دانشجویان)، ساعت و مکان مراجعه با درج آدرس و شماره تلفن در سامانه آموزشی گلستان در بازه زمانی 24/06/97 لغایت 26/06/97 اقدام نمایند.
5-در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگذاری شده در سامانه آموزشی گلستان مطابقت و تصویر (برابر اصل) آن در پرونده فیزیکی دانشجو درج می‌گردد و پس از آن کاربر خدمات آموزشی نسبت به تایید ثبت نام (پذیرش نهایی) درسامانه گلستان اقدام می‌نماید. پس از طی مراحل مذکور، امکان اخذ شماره دانشجویی، واریز شهریه و در نهایت انتخاب واحد دانشجو فراهم می‌گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر